وقت سفارت آمریکا در بانکوک
1400/08/17

وقت سفارت آمریکا در بانکوک

کشور آمریکا یکی از کشورهایی است که عده زیادی از مردم دنیا دوست دارند در آن اقامت کنند. مردم ایران نیز از این قاعده مستثنی نیستند. با اینکه ایرانیان زیادی در مسیر اخذ ویزا هزینه وقت سفارت آمریکا را پرداخت می‎کنند اما؛ فقط عده معدودی از این متقاضیان موفق به اخذ این ویزا می‌شوند. پیش از هر چیز باید توجه داشت که نوع ویزای درخواستی، هیچ تأثیری در روند درخواست وقت سفارت آمریکا ندارد. لازم به ذکر است در وقت سفارت آمریکا برخلاف وقت سفارت انگلیس و کانادا مصاحبه حضوری نیز انجام می‎شود.

 بازگشایی مرز تایلند برای ورود گردشگران
1400/08/17

بازگشایی مرز تایلند برای ورود گردشگران

با افزایش واکسیناسیون در کشورها، همانطور که انتظار می‌رفت مرزها به روی مسافران یکی یکی باز می‌شود. پیش از این از باز شدن مرز کشورهای دیگر گفتیم و حالا نوبت به تایلند رسیده که مرزهایش را به روی گردشگران باز کند. اگر قصد سفر به تایلند را داشتید، ادامه خبر را بخوانید. پایتخت تایلند در حال آماده شدن برای میزبانی از گردشگران بین‌المللی است که به طور کامل واکسینه‌ شده‌اند. امّا جزئیات بازگشایی مرز تایلند به چه صورت است؟

10 میلیارد یورو ضرر کرونا بر صنعت گردشگری فرانسه

روزنامه لوپاریزین فرانسه از زیان ۱۰ میلیارد یورویی صنعت گردشگری این کشور به دنبال شیوع کرونا خبر داد.

جاهای دیدنی تور کوالالامپور که نباید از دست داد

کشور مالزی مثل بسیاری از کشورهای آسیایی دارای جاذبه‌های توریستی فراوانی است که هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. کوالالامپور شهری همراه با جاذبه‌های فراوان که هرساله گردشگران زیادی به آن سر می‌زنند.

آژانس‌های هواپیمایی و گردشگری روی لبه‌ی تیغ ویروس کرونا

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و تاکید بر به تعویق افتادن سفرها در آستانه نوروز به زمانی دیگر برای کنترل این ویروس، آژانس‌های مسافرتی ناچار به لغو تورها و بلیت‌های داخلی و خارجی خود شدند.

هشدار؛ مراقب کلاهبرداران سفرهای خارجی باشید

یک مقام قضایی، نسبت به تبلیغ و فروش تورهای ارزان قیمت در شرایطی که مرزهای کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا، مسدود و پروازهای بین‌المللی تعلیق شده است، هشدار داد و از انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران خواست با متخلفان پیش از وقوع جرم و کلاهبرداری، برخورد کند.




عضویت در خبرنامه
با عضویت در خبرنامه، از آخرین اخبار، پیشنهادها و تخفیف ها باخبر شوید!
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS